Месечен абонамент

Базов пакет за месечна абонаментна поддръжка.

  • Две посещения в офиса.
  • Дистанционна помощ.
  • Настройка на нови системи за работа в офиса. Не включва инсталация на софтуер (операционна система и допълнителни програми).
  • Обновяване на софтуера (update Win, antivirus, antispy..).
  • Помощ и консултации за MS Office, Win 7 / 8 / 8.1 по телефон или с дистанционна работа.
  • Съдействие по телефон.
  • Съдействие с доставчици на ИТ услуги (интернет, телефония, принтери).
  • Профилактика на компютърните системи (прах, кабели в кутиите, дисково пространство, временни файлове).
  • Контрол на системи за защита от вируси и опасен софтуер.
  • Пренастройка на периферните устройства и внедряване на нови.
  • Анализ и препоръки за информационна сигурност.
  • Разширен пакет за абонаментен ангажимент.

    • Всички услуги от Базовия пакет:
      • Две посещения в офиса.
      • Дистанционна помощ.
      • Настройка на нови системи за работа в офиса. Не включва инсталация на софтуер (операционна система и допълнителни програми).
      • Обновяване на софтуера (update Win, antivirus, antispy..).
      • Помощ и консултации за MS Office, Win 7 / 8 / 10 по телефон или с дистанционна работа.
      • Съдействие по телефон.
      • Съдействие с доставчици на ИТ услуги (интернет, телефония, принтери).
      • Профилактика на компютърните системи (прах, кабели в кутиите, дисково пространство, временни файлове).
      • Контрол на системи за защита от вируси и опасен софтуер.
      • Пренастройка на периферните устройства и внедряване на нови.
      • Анализ и препоръки за информационна сигурност.
    • Коригиране на съществуващата кабелна инфраструктура.
    • Преинсталация на софтуера на работната станция при необходимост.
    • Менажиране / архив на поща.
    • Мониторинг и управление на рутър
    • Управление и настройка на ключови продукти (AutoCAD, PhotoShop, Iliustrator…)

    Оптимален пакет услуги за поддръжка на фирмена информационна структура.

    Пълен набор предоставяни услуги по поддръжка на информационна структура.

    • Всички услуги от пакет оптимален:
      • Две посещения в офиса.
      • Дистанционна помощ.
      • Настройка на нови системи за работа в офиса. Не включва инсталация на софтуер (операционна система и допълнителни програми).
      • Обновяване на софтуера (update Win, antivirus, antispy..).
      • Помощ и консултации за MS Office, Win 7 / 8 / 8.1 по телефон или с дистанционна работа.
      • Съдействие по телефон.
      • Съдействие с доставчици на ИТ услуги (интернет, телефония, принтери).
      • Профилактика на компютърните системи (прах, кабели в кутиите, дисково пространство, временни файлове).
      • Контрол на системи за защита от вируси и опасен софтуер.
      • Пренастройка на периферните устройства и внедряване на нови.
      • Анализ и препоръки за информационна сигурност.
      • Коригиране на съществуващата кабелна инфраструктура.
      • Преинсталация на софтуера на работната станция при необходимост.
      • Менажиране / архив на поща.
      • Мониторинг и управление на рутър
      • Управление и настройка на ключови продукти (AutoCAD, PhotoShop, Iliustrator…)
      • Пълен / частичен архив на сървърна система върху локален сървър, касета, външен диск. (Disaster recevery plan)
      • Пълен / частичен архив на работната станция върху локален сървър
      • Управление на рутър Firewall правила
      • Настройка и управление на VPN канали
      • Ремонт на техника в офиса на masterplan
      • Наблюдение в реално време на ключови параметри на сървърна система.
    • Пълен архив на работната станция върху сървър на masterplan
    • Пълен / частичен архив на сървърна система върху сървър на masterplan. Disaster recevery plan
    • Хостинг на интернет страница*
    • Инсталиране на софтуера на нова компютърна система

    Задание за оферта:

    чек-лист за основните компоненти
    Описание на системата

    В описаните пакети са посочени само основните дейности, които обхваща месечния ангажимент.

    Можем да изготвим индивидуално предложение, включващо цени и срокове, което реално да кореспондира на изискванията на Вашата информационна система.
    Задание за оферта